Jak si můžu zažádat o spotřebitelské úvěry?

O půjčku lze zažádat online, nebo u spolupracujících zprostředkovatelů Zaplo. Klient tak má volbu, zda si vše vyřídí z pohodlí domova kdykoliv během dne, kterýkoliv den v týdnu, nebo si půjčku sjedná osobně s prodejcem.

Na základě jednotné nabídky našeho produktu si dovolujeme upozornit, že neposkytujeme žádnou další odbornou radu v souvislosti s výběrem produktu.

Náš zákaznický servis je k dispozici na bezplatné telefonní lince 800 399 399
Pondělí – Pátek: 8:00 – 19:00
Víkendy a svátky: 9:00 – 17:00

Co musím jako zákazník Zaplo splňovat?

Požadujeme:

  • trvalý pobyt na území ČR
  • věk minimálně 18 let
  • bezdlužnost
  • vyplnění všech požadovaných údajů v přihlašovacím formuláři na našich webových stránkách
  • schopnost splatit úvěr v termínu splatnosti
Jaké doklady musím při žádosti o půjčku doložit?

Požadujeme pouze kopii platného občanského průkazu.

Prověřujete bonitu zákazníků?

Ano, v průběhu schvalovacího procesu nahlížíme do registrů a prověřujeme bonitu zákazníků.

Co když budu mít negativní platební historii?

Mít negativní platební historii nemusí automaticky vést k zamítnutí žádosti.

Kdy zjistím, zda mi byla malá půjčka schválena?

Jakmile odešlete žádost o půjčku se všemi potřebnými náležitostmi s tím spojené, obdržíte od nás vyrozumění do několika minut.

Kdy zjistím veškeré informace o půjčce?

Jakmile dokončíte žádost o půjčku, obdržíte předsmluvní informace o půjčce, ve kterých jsou shrnuty veškeré parametry Vaší půjčky.

Proč byla moje žádost zamítnuta?

Půjčka mohla být zamítnuta, protože máte nesplacenou půjčku u jiného poskytovatele, jste veden v registru dlužníků, nebo máte prošlou platnost vašeho OP.

Jak správně podat stížnost?

Stížnost je možné zaslat prostřednictvím e-mailu na e-mailovou adresu: info@zaplo.cz, písemné korespondence na adresu: Zaplo Finance s.r.o., 5. května 1746/22, 140 00 Praha 4 nebo telefonicky na telefonním čísle zákaznické linky 800 399 399 nebo 225 852 311. Vaše stížnost bude prověřena kompetentní osobou a bude Vám odpovězeno v nejkratším možném čase, nejdéle však do 30 dní od přijetí žádosti.

Kde dohledám údaje o možnosti mimosoudního řešení spotřebitelských sporů prostřednictvím finančního arbitra?

Případné spory ze spotřebitelského úvěru můžete řešit prostřednictvím Finančího arbitra (www.finarbitr.cz)

Musím uhradit případné další poplatky, které nejsou do celkových nákladů půjčky zahrnuty?

Jediným dalším nákladem, který u nás budete v souvislosti s půjčkou mít, je tzv. identifikační platba, Jedná se o částku 0,01 Kč, kterou nám zašlete z účtu, na nějž si přejete zaslat půjčku, na náš účet a my tak ověříme, že účet patří doopravdy Vám.

Kdo je politicky exponovaná osoba?

Fyzická osoba, která je nebo byla ve významné veřejné funkci s celostátním nebo regionálním významem, jako je zejména hlava státu, předseda vlády, vedoucí ústředního orgánu státní správy a jeho zástupce (náměstek, státní tajemník), člen parlamentu, člen řídícího orgánu politické strany, vedoucí představitel územní samosprávy, soudce nejvyššího soudu, ústavního soudu nebo jiného nejvyššího justičního orgánu, proti jehož rozhodnutí obecně až na výjimky nelze použít opravné prostředky, člen bankovní rady centrální banky, vysoký důstojník ozbrojených sil nebo sboru, člen nebo zástupce člena, je-li jím právnická osoba, statutárního orgánu obchodní korporace ovládané státem, velvyslanec nebo vedoucí diplomatické mise, anebo fyzická osoba, která obdobnou funkci vykonává nebo vykonávala v jiném státě, v orgánu Evropské unie anebo v mezinárodní organizaci, a fyzická osoba, která je osobou blízkou osobe výše uvedené (příbuzný v řadě přímé, sourozenec a manžel nebo partner podle jiného zákona upravujícího registrované partnerství , osoby sešvagřené nebo osoby, které spolu trvale žijí.

Kolik si mohu napoprvé půjčit?

Napoprvé si můžete bezúročně půjčit částku od 1 000 Kč do 16 000 Kč na 7 až 30 dnů.

Je první půjčka ihned v hotovosti, na účet opravdu zdarma?

Ano, za předpokladu včasného splacení je půjčená částka bez jakýchkoli úroků a poplatků.

Za jak dlouho dostanu peníze na účet?

Platby jsou prováděny prostřednictvím bezhotovostního převodu. V závislosti na typu banky můžete mít peníze na účtu do několika minut, ale také až druhý den.

Můžu si vzít u Zaplo více půjček najednou?

Ne, u Zaplo je možné mít pouze jen jeden aktivní úvěr. Jakmile jej splatíte, budete si moci půjčit znovu a vyšší částku.

Můžu si stávající půjčku v průběhu ještě navýšit?

Ano, v době, kdy máte aktivní půjčku, si ji lze navýšit až do výše vašeho kreditního limitu.

Neobdržel jsem žádnou smlouvu k půjčce. Co mám dělat?

Smlouva o půjčce je k dispozici ke stažení na vašem uživatelském účtu Zaplo pod osobními přihlašovacími údaji vpravo nahoře. Pokud jste ztratili nebo zapomněli přístupové údaje k uživatelskému účtu, kontaktujte nás na 800 399 399.

Na co si mohu půjčit?

Půjčit si můžete na cokoliv. Půjčka od Zaplo je bezúčelová.

Je nutné půjčku zajišťovat?

Půjčka od Zaplo je bez zajištění.

Kde najdu příklady Zaplo půjčky?

Na naší domovské stránce dohledáte tyto informace v kalkulátoru, kde si můžete nastavit parametry Vaší půjčky a hned zjistíte potřebné údaje.

Mohu se spolehnout na pevný úrok?

V Zaplo finance s.r.o. máme pouze pevnou zápůjční úrokovou sazbu, což znamená, že se úrok po celou dobu úvěru nemění.

Jakým způsobem mohu splatit svou rychlou online půjčku?

Půjčku splaťte nejpozději v den splatnosti bezhotovostním převodem na číslo účtu Zaplo, ze kterého vám byla půjčka poskytnuta nebo na partnerských pobočkách Zaplo. Pokud jste fakturu ztratili, můžete si ji kdykoli stáhnout ze svého zákaznického profilu na našich webových stránkách.

Mohu splatit rychlou online půjčku do výplaty ještě před termínem splatnosti?

Ano. Můžete splatit půjčku kdykoliv před datem splatnosti. Kontaktujte nás bezplatně na lince 800 399 399, abychom se společně domluvili na postupu.

Požadujeme:

  • trvalý pobyt na území ČR
  • věk minimálně 18 let
  • bezdlužnost
  • vyplnění všech požadovaných údajů v přihlašovacím formuláři na našich webových stránkách
  • schopnost splatit úvěr v termínu splatnosti
Co když nemám finanční prostředky k včasnému splacení půjčky?

Chovejte se zodpovědně, své půjčky je nutné platit včas. Nicméně chápeme situace, kdy nemusíte být schopni dodržet termín splatnosti. V takovém případě se na nás neváhejte obrátit na bezplatnou linku 800 399 399. Pomůžeme vám situaci vyřešit.

Mohu si posunout termín splatnosti?

Ano, na Zaplo můžete datum splatnosti prodloužit o 30 dní za poplatek, jehož výše závisí na výši vašeho úvěru.

Kolikrát mohu prodloužit splatnost půjčky?

Úvěr může být prodloužen tolikrát, kolikrát o to klient požádá po dobu jednoho roku od prvního data splatnosti.

Jaké jsou důsledky nesplácení půjčky?

Nejste-li schopni splatit svoji půjčku, kontaktujte nás na lince 800 399 399.

V případě že nebudete hradit Vaše závazky z úvěrové smlouvy řádně a včas, může Zaplo Váš dluh vymáhat soudně, což obnáší navíc soudní výlohy a náklady exekuce. Dále po Vás budeme požadovat úroky z prodlení (aktuální výši najdete na stránkách ČNB), smluvní pokutu ve výši 0,1% denně z dlužné jistiny (max. však 50% jistiny nebo 200 tis. Kč), podle toho co nastane dříve) a poplatek za každou zaslanou písemnou upomínku 50 Kč (nejvýše tři zpoplatněné upomínky).

Nesplácení může vést k zařazení negativní informace do databází NRKI a SOLUS.

Jaké jsou možnosti splacení půjčky?

Půjčku je nutné uhradit nebo prodloužit do termínu splacení, který máte uvedený ve faktuře.

Příklad postupného splacení půjčky:

Máte otevřenou svoji druhou půjčku na 10000 Kč. Vaše momentální situace Vám neumožnuje splatit půjčku celou.

Namísto celé částky 12300 Kč (půjčka + úrok) nám zaplatíte jen 2300 Kč. My Vám posuneme termín splatnosti o 30 dnů. To Vám potvrdíme SMS zprávou.Následně nám za týden zašlete například 3000 Kč a po dalším týdnu 900 Kč. Z Vaší dlužné částky odečteme 3900 Kč. K doplacení zůstane 8400 Kč.

Zbylou částku si opět o celý měsíc prodloužíte, tentokrát jen za 1932 Kč. Opět můžete provést částečnou úhradu. Prodlužovat a pohodlně se tak Vaší půjčky zbavovat můžete až 12 měsíců v řadě.