Často kladené dotazy o našich rychlých online půjčkách

Jaké jsou možnosti splacení půjčky?

Půjčku je nutné uhradit celou nebo zaplatit minimální měsíční splátku do termínu splacení, který máte uvedený v zákaznickém účtu.

Co když nemám finanční prostředky k včasnému splacení půjčky?

Chovejte se zodpovědně, své půjčky je nutné platit včas. Nicméně chápeme situace, kdy nemusíte být schopni dodržet termín splatnosti. V takovém případě se na nás neváhejte obrátit na 225 852 311. Pomůžeme vám situaci vyřešit.

Mohu si posunout termín splatnosti?

Ano, na Zaplo můžete uhradit pouze minimální měsíční splátku a pokračovat tak v půjčce dalších 30 dnů.

Mohu splatit rychlou online půjčku do výplaty ještě před termínem splatnosti?

Ano. Můžete splatit půjčku kdykoliv před datem splatnosti. Kontaktujte nás na lince 225 852 311, abychom se společně domluvili na postupu.

Jaké jsou důsledky nesplácení půjčky?

Nejste-li schopni splatit svoji půjčku, kontaktujte nás na lince 225 852 311.

V případě že nebudete hradit Vaše závazky z úvěrové smlouvy řádně a včas, může Zaplo Váš dluh vymáhat soudně, což obnáší navíc soudní výlohy a náklady exekuce. Dále po Vás budeme požadovat úroky z prodlení (aktuální výši najdete na stránkách ČNB), smluvní pokutu ve výši 0,1% denně z dlužné jistiny (max. však 50% jistiny nebo 200 tis. Kč), podle toho co nastane dříve) a poplatek za každou zaslanou písemnou upomínku 50 Kč (nejvýše tři zpoplatněné upomínky).

Nesplácení může vést k zařazení negativní informace do databází NRKI a SOLUS.

Jakým způsobem mohu splatit svou rychlou online půjčku?

Půjčku splaťte nejpozději v den splatnosti bezhotovostním převodem na číslo účtu Zaplo, ze kterého vám byla půjčka poskytnuta nebo na partnerských pobočkách Zaplo. Pokud jste fakturu ztratili, můžete si ji kdykoli stáhnout ze svého zákaznického profilu na našich webových stránkách.